suca inşallah yaa😟 ben diamonhair e başladım bu gece uç beş saat kaldı sacımda artık inşallah bi am önce yeni sac çıkarsa dökülenleri toparlar bide ayrıca da ben aktardan badem yağı da aldım hafta da bir onu da kullan hatta gece onunla uyu sabah yıkan zararsız o da acayip sac çıkarır ben kaslarım seyrekken sürmüştüm kaşlarım iyi şükür o yüzden ben saça da surerim sana da tavsiye ederim canım bak yeni geldi bu da aklıma