suca ben geçen sene 100 den fazla vermiştim kutusuna 130 mu hatırlamıyorum ama biliyorum ki 150 dahi değildi iki kutu aldım ilk Kutuda yarıdan fazla ya geldim sonrA onu tam bitirdim ikinci kutusunu açtım ondan da bi 10 defa olmadı bıraktım kullanmayı hamile kalınca bakım yapasım gelmedi zaten o zaman dökülme yoktu sac uzatmak içim aldım normalde 3 yılda 10cm dahi anca uzardı 1 yılda fazlası çıktı şükür sonrA gebeliğin altı ayından sonrA baktım alnımda kenarlarda hep küçük kıllar sinir oldum sonradan aklıma geldi diamond hair kullandım onun etkisiydi kaldı ama kalınlaştı saçlarım o zaman ve benim saçlarım öyle inceydi ki annem hep bekarken fare kuyruğu derdi ama şuan o saçlar gitti dökülüyor tabi mini mini saçlar köselerden hala atıyor üstelik daha kullanmadım diamond hairin yarı kalan paketini bugünlerde başlarım artık o hakkını verdi allah var hayatta övmem ben