Elmasekerim15 CemreKerem35 evet öylede gördüm bende meyveyi sonradan ekliyorum tat olsun die farklı meyvelerde ekliyorum farklı tatlar oluyo ama pişincede güzel olur mesala pekmez atmayıp sizin dediginiz gibi tatlandırılabilr 😊
Elmasekerim15 Balakannesi biz ek godaya erken başladık biraz şuan 6 ayını geçti kızım yeni vermeye başladm ben içinde zararlı bişey yok benm tercihim ben verdm 😊
Balakannesi Elmasekerim15 anlad canım bizde erken başladık 4.5 aylıkken şuan 5.5 aylık 15 gün sonra falan veririm bende peki içine sutmu katıyordu nasıl veriyorsun