Kızlar burda soranları çok gördm, bende hepsine güvenemiyordum ve birtanesini denedim çok güzel oldu. Bir tane bisküvi sıcak suyu görnce okadar çok şişiyorki irmikli oldugu için, içine meyve atıyorum kızım bayılıyo muzla elmayı tercih ediyoruz biz bazen gün kurusu kayısıda atıyorum sizinle paylaşmak istedim 🤗
2 su bardagı tam bugday unu
Yarım su bardagı irmik
3 çorba üzüm pekmezi dolu dolu
3 çorba kaşıgı tereyağ( oda sıcaklıgında yumuşamış)
2 çorba kaşıgı yoğurt
1 yumurta sarısı
1 çay kaşıgı dolu tarcın
ben bu tarifin 2 ölçegini yaptım, buzluga koydum yapıcagım zaman alıyorum kullanıyorum hamuru yogurup 20 dakika dinlendirin, ben şeritler halinde yapıp çatalla şekil verip kestim 30 dakika pişirdim 160 derecede

Böyle iki tepsi çıktı iki ölçek yaptıgımda diger tepsim daha doluydu