Mommyy70 evet düşük bizimki 24,67 çıktı ama doktorumuz şöyle bişey de dedi iki tür alerji var birincisi ıge olarak çıkıyor ikincisi çıkmıyor nefatof oldgu halde bagırsaklardan kaynaklı alerjı yapabılır dedi bence sizde yediklerinizi bir kontrol edin o şeklide bir deneyin