Hohomoromu Mommyy70 aile hekimliğinde size normal olup olmadığını söylemediler mi ve ya gittiginiz doktor da sorsaydiniz keşke
Teachermom Mommyy70 Aslinda az degil ama genelde bebekler ilk 3 ay 1 kilo ustu aliyorlar ve iri dogmis bebek.Siz sik sik emzirmeye ve iyi beslenmeye devam edin.
Mommyy70 Papatyaseverr doğum yapıp kaldığım ve aslinda oturduğum.iller farklı olunca bir çok doktora maruz kaldım. O yüzden öyle oldu
Papatyaseverr Mommyy70 normalde güzel kilosu sadece doğumdan sonra yavaş almış gibi ama genel kilosu güzel sütünüz varsa emzirin istedikçe
Mrvb99 Mommyy70 normale göre iyi fakat doğum kilosuna göre biraz az geldi bana bence kilosuna takılmayın bebeğiniz sağlıklı sonuçta
demirboy Mommyy70 4150 ye düştü demişsiniz yani 1500 gram almış 2 ayda. Alması gereken sınırlar içinde almış ama iri bir bebek tabi belki doymuyordur emiyorsa sütünüzü sağdınız mı hiç yeterli mi? Birde çişli bezlerinden de anlarsınız doyup doymadığını
Mommyy70 demirboy hiç sagmadım daha dün aldım makine. Çiş kaka yapıyor ackcasi.ben alerjiden suphelendim atopik dermatit döküntüleri var gürültülü kaka var kızarıklıklar var
MCK Mommyy70 bu belırtıler beraberinde besin alerjisi getırıyor aynı durumu bende yaşıyorum şuan 5 aylık ve ben diyetteyım çogu şeyi yıyemıyorum iki gün önce kan testi verdik neye alerjisi oldguna baklıacak çok zor bi dönem
Teachermom Mommyy70 Gürültülü köpüklü kaka kulak arkasi kabuklanma bizde de vardi ama hicbirseye alerjisi yok cok sukur 10 ayligiz.Kizariklik dokuntu alerji de egzema da olabilir.