Bizde 4 ay 18 günlük olduk bu zamana kadar. Aksam 8 bucuktan sabaha kadar uyurdu emmek için yatmadan 2 gibi ben uyandırırdım sadece. Ama 12 ye kadar uyumuyor son zamanlarda gece de çok sık emmeye kalkmaya başladı sabahları bizimle uyurdu artık mızmızlanıyor onu da yapmıyor 😫 Meme de daha fazla kalmak istiyor ama açlıktan mı başka bir şeyden mi anlamadım