Tolsel Kızım 4 ayı doldurdu eskiye göre daha iyi ama gece uykularımız kesik kesik hala gaz sorunumuz mu var anlamış değilim siz de nasıl Durumlar
Ceren Tolsel bizde 4 aylık olduk şu sıralar uyku düzeni çok bozuldu nedendir anlamadım gece uykusu 11.30 dan saat 4 e Kadar iyi ama ondan sonra felaket uyumuyor o yüzden de sürekli memede kalıyor gaz sorunu çok oluyor benim oğlan büyüdükçe gazı sorun oldu ilk başlarda bu kadar değildi 😂 büyüyüp gidiyoruz işte
Berenaysed Benimkide pazartesi tam 4 olacak ara sıra gaz sancısı bizede geliyor yemene dikkat etmen lazım emzirdiğin süre boyunca 1 yaşına da gelse etkiliyormuş onları yediklerin bu arada 4. Atak dönemine başlıyor bu aralar benimkide huysuzlukları arttı
Tolsel Berenaysed ben de süt yoğurt falan tüketmemeye çalışıyorum benimkinin gece kakası da rahatsız ediyor sanırım sizinkinin gece uykusu nasıl
Berenaysed Tolsel eskiden 10 yatan sabah 5 de kalkardı şimdi çok sık uyanıyor ya atak dönemine girceği için böyle beyni gelişiyor bu dönemde normal yani ☺️
Tolsel Ceren ay aynen ya geç uyuyor bide 3-4 bazen 5 gibi ayaklar havada hep rahatsız ama gözler kapalı çocuğun sıkıntısı olmasa uyuycak
Ozustaseyma Benim kızımında gündüz uykusu azaldı dün aşımızı olduk doktorumuz kan ilacını kullanmayın 6. Aydan sonra bakcaz dedi siz kullanıyor musunuz kan ilacını ?
Tolsel Ozustaseyma ben 4. Ay kontrolüne daha götürmedim doktoru iZinli diye ama vermez büyük ihtimalle sağlık Ocak’ları mı veriyor
Berenaysed Ozustaseyma ben 1 ay kullandım sonra bıraktım her sabah düzenli tahin pekmez yiyorum bir de eti ihmal etmiyorum ilacın yerini tutuyo eskiden ilaç mı varmış 😝😄
Naztunc Ozustaseyma biz kan ilacına başladık ama sağlık ocağının verdiğini kullanmıyoruz doktorumuz başka bi marka önerdi içinde paraben olmayan
Ceren Tolsel ayy evet ya sıkıntısı olmayınca çok güzel uyuyorlar ama özellikle gaz mevzusu sıkıntı bir biteydi iyiydi
Naztunc teachersrn biz yeni başladık ama şunu söyleyebilirim sağlık ocagında verilen damla gibi renklş deyil dişleri boyamıyor içerisinde bpa olmamasının dışında bir çokta avantajı var kaka rengindede bi değişiklik uok şimdilik deneyimledigimşz bu kadar 🤗
teachersrn Naztunc biz de onu satın aldık ama daha kullanmadım içinde süt aroması var oğlum alerjik diye, detayları sormak istemiştim o yüzden, teşekkür ederim ☺️