Mirayse Emina2606 yok kızıma arkadasım bakıyordu bir iki yanımda okula götürdüm ama okulda rota olan cocuk yoktu bildim kadarıyla. Ama kızımdan biza de bulaşmadı normalde aynı tuvaleti kullandmz için bulaşma ihtimali vardı.
Naz0106 Yelizisz Evet biraz huzursuz oldu ama 1 gün sürdü o da ateşi çıkarsa diyede fitil verdi şükür öyle zor geçmedi
GoGirl Mirayse gecmis olsun ama bu hafif gecirmek oluyor asisi olmayanlar 2 hafta hastanede kalabiliyor
Maviyemeftun Sedaaras09 menenjit ilk dozu 9 aylıkken oldu benim kızım da oğlum da ama rota için Malesef geç kalmışsınız
Sedaaras09 Alpingo ben sordum ebeye kalkmış bana zorunlu değil vurdurmaya bilirsiniz diyor sinir oldum
Sedaaras09 Ahimess bu uygulamayı yeni açtım aşıları da yeni öğrendim bilsem bu ayına kadar bekletmesdim
Ahimess Sedaaras09 9 haziranda uygulamaya katılmışsınız yeni de sayılmaz ☺️ Keşke geç kalınmasaydı rota önemli bir aşı
Zumrana Mirayse zaten rota alışını prospektüsünde 2 yıl sonrası için koruyuculuğu kanıtlanmamıştır gibi birşey yazıyor