Sedaaras09 Mrb bugün paralı aşı varmış onları öğrendim Yani bebeğim 4 ay 10 günlük sağlık ocağındaki ebe bana hiç birşey söylemedi bende bilmiyordum rota menenjit gibi paralı aşılar varmış vurdurmak istiyorum ama geç mi kaldım ne yapmam lazım ???
Naz0106 Sedaaras09 Menenjiti bilmiyorum ama rota için geç kalmışsın. 2 yada 3 dozu var ben 2 doz olanı yaptırdım 1. doz 2.5 aylıkken oldu diğeri bir dahaki randevuda bebeğim şuan 4 aylık
anne15 Sedaaras09 rota için gec kaldınız . Menenjitide biz 5. Ayda vurulduk onu kacırmadınız yaptırırsınız
Meriwa Sedaaras09 rota aşısı son 15 haftaya kadar cnm ama ebe söylemeden ben zaten biliyordum burdaki postlarda cok yazdılar hep okudum araştırdım keşke dikkat etseymişssiniz
Sedaaras09 Alpingo ben sordum ebeye kalkmış bana zorunlu değil vurdurmaya bilirsiniz diyor sinir oldum
Mirayse Sedaaras09 menemjiti 2yastan snra olduk biz. Rotayıda ayında olduk ama 3yasında rotaya yakalandık bi işe yaramadı
Mermaid3133 Mirayse ama hafif geçirmişsinizdir değil mi ? Yani aşı olmadan çok daha ağır geçtiğini söyledi doktorumuz
Zumrana Mirayse zaten rota alışını prospektüsünde 2 yıl sonrası için koruyuculuğu kanıtlanmamıştır gibi birşey yazıyor
Damla93 Sedaaras09 geç değil canım biz 4 buçuk ayllıkken yaptırdık rotayı doktorumuz 100 de 100 etki etmesede 100 de 75 etkili olur yine dedi daha hafif atlatır dedi bence yaptır menenjitte daha vaktin var ablamın bebeği 1.5 yaşında yeni yaptırıcak rotada 2 doz yapıldı diğeride 5.5 aylıktı
Mirayse Mermaid3133 yoo 3gün atesliydi yüksek ates hiç bişi yemedi herseyi kustu okadar hereketli kızım sadece 3gün boyunca yattı. 9gün ishali devam etti dpktora rota bu dedimde inanmadı bana en son 9.gün kakası bembeyaz geldi zorla tahlil yptırdım bana sırıtarak evet rotaymıs ama hafif atalattı dedi nasıl hafif atlattı sen zaten inamadın bana muayene etmedn ben kendi imkanlarımla internetten baktıklarımla cocuğuma destek oldum.
Meryem- Sedaaras09 çocuk doktorunuz yokmu yanlış hatırlamıyorsam 1 yaşında tek doz olarakta vuruluyor doktorumuz şimdi vurdurmazsak yaşında vurdubilirsiniz demişti
Ahimess Sedaaras09 bunu ebenin söylemesi gerekmiyor ki burda her iki posttan virüs Rota asisi ve ya menenjit aşısı keşke girip okusaydınız rota icin geç kalmışsınız
Sedaaras09 Ahimess bu uygulamayı yeni açtım aşıları da yeni öğrendim bilsem bu ayına kadar bekletmesdim
Ezesel Menenjit aşısı toplam 3 doz birinci dozu 6 aylıkken oluyor ikinci dozu 8 aylıkken oluyor üçüncü dozu doktor söylicek zamanını. Her doz 450 lira
sedaykn Mirayse Öyle demeyin aşı sayesinde evde atlatmışsınız. Doktorun tavrı evet hoş değil ama rota gerçekten ağır bir hastalık. Kuzenimin kızı 15 gün hastanede yattı. Sadece serumla beslendi. Çocuk o kadar kilo verdiki anlatamam.
Mermaid3133 Mirayse çok geçmiş olsun, bu durumlarda deneyimli iyi bir doktora denk gelseymişsiniz keşke . Hafif geçirmemiş çocuğunuz Allah beterinden saklasın , daha da ağır geçirenler var inanın, hastaneye yatıp 15-20 gün çıkamayan var .
GoGirl Mirayse gecmis olsun ama bu hafif gecirmek oluyor asisi olmayanlar 2 hafta hastanede kalabiliyor
Mirayse Emina2606 üstte anlattım ağır atlttı kızım ama doktor bana inanmadığı için tahlil yapmadı dudakları patladı atesten yarı baygın yattı 3gün kusmada vardı 2günde normal ates oldu benim internetten baktığım desteklerle topaladı ishali su gibiydi bol probiyotikle destekledim 9gün sürdü. 9.gün bembeyaz kaka yaptı ısrarla tesst yaptırdım doktora rota cıktı gercektende. Doktor zaten rotanın ilacı yok önceden teshis koysaydıkta sadece sıvı takviyesi filan dedi.
havos Sedaaras09 sadece sağlık ocağı değilde düzenli bir doktora aylık kontrollere gidiyor musunuz? Gidiyorsanız eğer doktorunuzun bunu size hatırlatması gerekiyor