h_yigit2 OzlemYaren lanolin krem çok iyi geldi bana şuan hiç yara yada kızarıklık yok emzirdikçe ve temiz özenli baktıkça ucu değişiyo inş seninde geçer üzme tatlı canını😉
Mom626363 OzlemYaren kaniyodu et seklindeydi bildigin kopmustu ucu o krem iyilestirdi eme eme tekrar uc cikti
OzlemYaren serife09 tam bende pede yonelicektim artık göğüs kalkanı kullanıyorum şuan değmesin çamaşırına diye
Sonay38 OzlemYaren gastro pomat hemen kesiyor agrısını biraz pahalı bi krem ama değiyor. Emzirmekten vazgeçmiştim krem sabah sürdüm öglene ağrısını kesti 2 güne de iyileştirdi
Gamzeli OzlemYaren gumus kapak,ayva cekirdegi jeli,lansinoh krem,tahinin uzerindeki yag bildiklerim bunlar yerleri tekmelerdim bende bagira bagira aglardim emzirirken