OzlemYaren ben her sefer emzirmeye başladığımda eşimin ellini sıkıyordum. Bir defa bana o kadar mi acıyor, sancı çekerken o kadar elimi sıkıyordun dedi. Valla doğumdan o ilk hafta benim için doğumdan daha zordu, hem normal doğumdan yara hem memeler yaralı, çok zordu. Ben gümüş kapak kullandım, hata hamileyken 37.ye girdiğimden beri kullandım, doğumdan sonra hiç çıkartmıyordum gece gündüz. Fazla yara olmadı ama ilk emmeye başladığında inanılmaz acıyordu. 10 gün sonra ağrı fln da kalmadı. Şimdi arada gündüzleri kullanıyorum gümüş kapakları sadece.