Yesimtzn Parol içebilirsin bana doktorum günde 4 defa içebilirsin demişti. Hastanede 2 gün boyunca iğne vuruyorlardı o zamanlar bende ooo sezaryen iyiymiş ya dedim; ne zaman iğneler bitti yok ya o kadar da iyi değilmiş dedim. Allah yukarıda benim çok ağrım olmadı yine; ama 15.gündeyim sağ tarafımdaki dikişler ani harekette hayattan 10 saniyeliğine de olsa soğutuyor. Tavsiyem çok oturmayın, az da olsa hareket edin. Kabızlığa az şekerli kayısı-üzüm kompostosu bence birebir. Ayağına çorap giymeyen biri olarak ayağımdan çoraplar çıkmadı. Ayağınızı sıcak tutun. Çok ağrı olursa mutlaka doktorunuza görünün derim.