Yesimtzn Kizlar 5gunluk lohusayim dikişlerim çok ağrıyor artk dayanacak gücüm kalmadı ağla ağla bı hal oldum ne yapsam iyi gelir
Defnebru Yesimtzn daha çok yeni dikişlerin ayakta çok durma eğilip kalkmak zor olur anı hareket yapma yanında kalan biri varsa bebeğinin altını üstüne o değiştirsin sen çok zorlama yapabileceğin çok bişey yok ağrı kesici falan da alamazsın emziriyodun çünkü ayaklarına çorap giy üstüne yelek hırka tarzı bişey al üşütme kendini ağrılar maalesef ki gelen geçmiyor benim 4.cü ayım hala sızlar ağrır
Dtggtd Yesimtzn canim 15 gun sabir gostermen lazim 15. Gunun sonunda hic birseyin kalmiyo temzilik bile yaparsin ama 15 gun dayan 💜
Smg Yesimtzn canım doktorun ağrı kesici yazmadı mı? Hamileler ve emziren anneler için bir ağrı kesici var kullanılabilen.
Kubraasel61 Yesimtzn sezeryansa yürümek çok iyi geliyor evde az az yürüyün hareket etmeyince kalkınca çok ağrı olur ben hastaneden çıkınca hiç yatmadım parol varsa ondan için
Yesimtzn Defnebru ihtiyaç olmadıkça kalkmyorm yelek çorak tarzi şeylerde giymek istemyorm havalar çok sıcak
Makbussmete Benim de normal ama dikişlerim var çok ağrıyor belim de kopacak gibi emzirmek için oturmak da zorlanıyorum bir de afedersiniz ama hala büyük tuvaletim gelmedi o da sıkıntı yapıyor sanki gelse yapamayacakmışım gibi canım açıyor normal mi?
Makbussmete Makbussmete Yesimtzn vermediler antibiyotik ve parol var sadece olmazsa alacam yoksa zor oluyor gerçekten
And01 Makbussmete ben de normal dogum yaptim aciyacak ya da dikislerime bisey olacak kaygisi ile buyuk abdeste cikmaktan korkuyordum size tavsiyem biran once cikmaya calisin bol bol sivi tuketin ya da eczaneden ilac alin bunun icin. Dikişlerim 20-25 gunde toparlamisti mutlaka pansuman yapin. 🤗
And01 Makbussmete ben de oturamiyordum dikislerden dolayi ince polar gibi biseyle halka gibi yapıp oyle oturmustum😟
AmineninAnnesi_ Yesimtzn çok yenisin canım ben 20 gün popomun üstüne oturamadım acıdan benimde ağrım vardı dikişlerimde 41. Gün düzeldi sabret geçicek bugün 43.günüm
Merve-miray Yesimtzn 2-3 günün dikişleri acımıyor ama bu 5 ve 1 haftaya yaklaştığımız da dikişler fena acıyor😏 antibiyotik- ağrı kesici vermedimi doktor. Parol yutabilirsin