Emrsym 40 41 42. Günümde bende aynısını hatta beterini yaşadım içimden evlatlık vermek bile geçti ve tek dim eşim gece 7.30 geliyor gece tek ilgilenemiyorum yine yemek bile yiyemedim şuan 43. Günümdeyim 43 günlük bebeğim çok şükür bugün iyi akşam bile rahat uyudu sabredin kalıcı değil bunlarda geçicek 🤲🏻