Emrsym Arkadaşlar bebeğim 41 günlük son 1 haftadır çok huysuzlandi zar zor uyutuyorum en fazla 1 saat uyuyo gündüz gece de 2 saate kalkıyor sütüm çok tazyikli geliyo heralde ilk 5 dk iyi emiyo sonra çok sinirleniyo emziremiyorum ne yapabilirim çok zor uyutuyorum normal mi yoksa bı yeri felan mi ağrıyo anlamıyorum
CemreKerem35 Emrsym sütünüz çok tazyikli ise biraz sağıp emzirmeyi deneyin bu şekilde tazyigi alırsınız rahat emer o şişkinlik geçince.
Yigitkomuz_ Emrsym tam 40 günlükten snra gaz başlıyo cnm ayaklarını karnına çekip agliyosa gazdir bide memeyi hırslı hirsli emiyosa çünkü gaz olunca rhaatlamak istiyo bebekler lavanta yağıyla karnına ayak altına masaj yap sıcak havlu ütüle zibinin üstüne koy
Emrsym CemreKerem35 aynen bazen sagiyorum da doymasa anlarım demi bı sure sonra emmek istemiyor çünkü
Kubraasel61 Emrsym çıkarsada yediklerimiz bebeğe ağrı yapıyor benimkide bazen yer ken çığlık atiyo r.cunku sancısı oluyor
Tuba Emrsym gayet normal🥰 benim oğlumda 2 aylık olmak üzere ve 2-3 haftadır aynı sizin bebeğiniz gibi
Emrsym Tuba sizin bebeğiniz kaç dakika emiyo benimki artık 5 dk en fazla 8 dk emiyo ayrıca bazen sadece süt olarak geri çıkarıyor kesmikli değil hasta mı yoksa diye korkuyorum
anne15 Emrsym genelde 40ından sonra gaz sıkıntısı olurmus biz yasadık damla kullandık bir ay yeterli geldi. Sütünüz tazyikliysede önden elle sağın elektirikliler tazyiğe sebep oluyor kendimde yasadım . Arkanıza yaslanarak emzirin zamanla terbiye olucak cocuğunuza göre gelicek sütünüz
Emrsym anne15 hangi damlayı kullandınız acaba doktor bı damla önermişti ama ismini unuttum doktor mu yazıyo yoksa eczaneye gidip alabilir miyiz
anne15 Emrsym biogaia kullandık bagırsak düzenleyici diye geciyo gaz damlası diye değil direk olarak. Eczaneden aldı esim doktorumuz söyledi bu ilacı. Bitkisel. Sigorta karsılamıyo diye biliyorum. Ama gazsa sıkıntı baska ilaçlarda var ismi duyulmus memnun kalınan
Addie487 Bizimde 20 ile 60 gün arası aynı problemlerimiz vardı. 2. Ay kontrolünde doktorumuzla konuştum bu konuyu, bağrsak düzenleyici damla verdi bitene kadar kullandık geçti çok şükür. 3. Aydan sonra düzeliyor bu gaz mevzusu ve uyku düzeni 🙏🏻