nurelem hastanelerde kutu mama değil sıvı özel mama kullanılır ki bu özel serisidir . Ayrıca anlaşmalı oldukları için kullanıyorlar ve aileye tercih bırakıyorlar ben istemediğim için mesela 10 gün küvezde kaldı hipp alıp verdim ama alıp vermeyenlere aptamil kullanıyorlar çünkü hastaneye verilen mama bu 😊 kaldı ki hala doktorların önerdiği bir mamayı hastanede neden veriyorlar diye sorgulamak ne kadar doğru 😊 Yanlış olan şeyleri kabullenmeme gibi bir kavram var , tabi bunları doktor söylemiş olsaydı Evet kabul görülürdü anlamadığınız ( sizi telkin ederek söylüyorum genel olarak ) denemiş gözlemleyen bir çok anne gösterdiği etkileri söylüyor .. 😌☺️