Arkadaşlar merhaba daha önce mama değişikliğiyle ilgili post açmıştım. Bebeğim 3 aylık fışkırır tarzda kusmaları başlayınca doktoruna götürdüm kan tahlili yapıldı ve tahlilde kusmaya bağlı vücudunda ki sodyum tuz oranının azaldığı gözlemlendi. Bi gece hastanede yattık serum tedavisi aldık. Bütün tahlilleri temiz çıktı. Doktorumuz da reflü olabileceğini söyledi. Reflü yatağı aldık. Bu arada bebeğim sadece mamayla besleniyo. Aptamil ar almamızı söyledi. Biz daha önce sma kullanıyoduk fakat içerik değişince bebeğim yeşil ishalli kaka yapmaya ve kusmaya başladı o yüzden similaca geçtik. Onu da çok fazla iştahla içmiyo. Doktorumuz 2 ölçek aptamil ar iki ölçekte similac karıştırıp vermemizi söyledi ama benim içime sinmedi karıştırmak. Bu aptamil ar’ı verdiğimden beri günde 3 kere kaka yapıyo. Daha önce günde sadece 1 kez yapıyodu. Farkındayım karışık oldu ama o kadar bunaldım ki. Hem mama konusundan hem bu hastane işlerinden 😔 napmam lazım bilmiyorum. Kaka yapmasının değişmesi normal mi. Mamayı karıştırıp versem mi. Tek başına severek içmiyo similacı ve içtikten sonra biraz kusuyo. Hipp sma bebelac hepsini denedik 😔