BrcnBlgn bende emziremedim benimkide 16 aylık hala daha süt sağıyorum benimkide ac geziyo ve hiperaktif aynı şekilde uyumuyor açlıktan uyumadığını düşünüyorum 7.200 gram kilosu o kadar zayıf yani şimdi eline herşey veriyorum duvarlara halılara her yere sürüyor yeterki yesin diye hiç seslenmiyorum inanın 16 aydır sürekli yemiyo ac geziyo diye ağlıyorum gezdrmedgim doktor kalmadı hocaya bile gttim en onemlisi canı içinde sağlığı yerinde olsun şükrediyorum elbet düzelicek diye avutuyorum kendimi