Brna-34 XZeyno gazdan oluyormuş canım önemli bişey değil dedi guruldarken ağlıyor mu diye sordu ağlamıyor dedim o zaman sorun yok dedi
Herkul10 IkiPrensesAnnesi777 bizde de aynı şikayetler var 4 aylık 7 günluguz şuan bende burda bekliyim ☺️