XZeyno Kızım 1 2 haftadır alttan sürekli gaz çıkarıyor karnı guruldayıp duruyor acaba neden olabilir evimiz biraz serin oluyor geceleri üşüdüğü için olabilir mi ki🤔😔
Sdnrruznn XZeyno Deneyin birkaç gün ben bebeğim küçükken sadece karnını sarıp yatırıyordum üzerini çok açıyordu üşütmüyordu böylece
IkiPrensesAnnesi777 XZeyno benim kiziminda cok oluyordu alerjisi varmış meğersem diyete basladik bitti sut alerjisi vardi
XZeyno Sdnrruznn Bende sarıyorum sürekli ayaklarını da sıcak tutmaya özen gösteriyorum ama bulamadım sebebini ne yazık ki
Kusursuzhata Gaz biriktiği için gurulduyor demişti doktor. Sürekli çıkarıyor demiştik ama onlar için yeterli değilmiş
Brna-34 XZeyno gazdan oluyormuş canım önemli bişey değil dedi guruldarken ağlıyor mu diye sordu ağlamıyor dedim o zaman sorun yok dedi
XZeyno IkiPrensesAnnesi777 böyle bir şey gözlemlemedim Elhamdülillah şimdiye kadar ama bilemiyorum sidefer kan ilacına başladıktan sonra olmaya başladı zaten doktoru 1 hafta ara vermemizi söyledi ama hala devam ediyor maalesef
Herkul10 IkiPrensesAnnesi777 bizde de aynı şikayetler var 4 aylık 7 günluguz şuan bende burda bekliyim ☺️
Merveninmiskokulusu XZeyno Benim kızımda aynı canım 1 ay 14 günlüğüz özellikle emzirirken oluyor bizde merak ediyoruz nedenini ama gazdan oluyor galiba sonra akşamları durmuyor zaten saatlerce😕