WillyWonka esilesil prima premium care külot bez kullaniyoruz. Asla vazgecmem pamuk gibi yumuşacık iz ve sızdırma yapmıyor
Vlns esilesil bütün bezler iz yapıyor. Prima da kullandık molfix de en son önlem botanika aldım ama hiç biri sleepy kadar kaliteli değil 🤷♀️
TubaEmir esilesil bzde sleepy kullanıyorduk ve evet dediğiniz gibi iz yapıyo hem cirtlisi hemde külot bezi oyuzden Prima pampers a geçtik gayet iyi
sarilokumumm esilesil sleepy kalıpları küçük oğluma 6.5 kilo 4 numara kullanıyorum 3 numara da lastik izi kalıyordu
Hale-kd metehanannesi_ niye öyle bez üzerindeki desenler tenine geçti ki onu anlamadım hiç öyle bir sorun yaşamadım çok yumuşak çok güzel bir bez aslında
Ozbek42 esilesil bizde de aynı problem vardı baby turco dogadan kulkanıyorum cok memnunum.. oğlum 9 kilo bu arada 5 numara güzel oluyor
auroraleigh esilesil Sleepy cok lastik izi yapiyor buyuk beden bile olsa 🤷🏼♀️ careyi prima premiuma gecmekte buldum
neslihan-87 esilesil 1 paket aldım sleepy külut bez bitirene kadar yanlarından yırtarak kullandım.Molfixe geri dönüş yaptım memnunum