metehanannesi_ benm bebeğim de 6200dü 1ay önce, ben 1aydr 4numara kullanıyorum braz büyüktü başlarda ama dışa sızma olmadı, bilerek büyük kullanıyorum daha rahat olır sıkmaz die, artıktam gelmeye başladı hatta, 3+bile çok sıkıyordu çünkü, 4 gayet rahat