kirmizitilki benim bebeğim de 6,5 aylık biz de 7,5 8 gibi yatıyoruz 6-7 de ayaktayız, 3. uukuyu artık uyumadığı için gece uykusunu ileri atamıyorum yoksa akşam erkenden mızmızlanıyor, ayı ilerledikçe sabahları geç kalkar diye umuyorum çünkü ilk başlarda 4 de falan kalkardık uyumazdı geri 😬