kirmizitilki Arkadaslar bebegim 6 bucuk aylık dogdugundan beri 6 6bucuk civarı kalkar sonra uyumaz 5, 6fefa 7yi bulmuştu r uykusu. işe basladım perişan oldum hava karanlıkken uyanıyor cok zor durumdayım bu sürec gecici mi yardım edin
Cerenaslan kirmizitilki Nerdeyse 7 buçuk aylık olacağız doğduğundan beri böyle maalesef sanırım değişmiyor 😔 gece uykusuna kaçta geçiyor ?
Duygusm kirmizitilki Kızım 6.5 aylık. Bayadır 5 gibi kalkıyoruz. Bugün 5.40’ta kalktı, sevindim mesela 😄 ben de çalışıyorum ve erkenden yatıyorum mecbur.
Araseymen kirmizitilki oğlum 9 aylık 2.ayindan beri hep 6 dakalkardi şimdi 7 7 buçuk bazen çok nadir 8 i bulur ama akşam erken yatıyor 8 de.bir kere geç uyanır belki diye 9 budunda yatırdım yine 7 de kalkmıştı 🤣🤣
Duygusm kirmizitilki Akşam 7 - 7.30 gibi uyuyor. Aslında daha geç uyusun istiyorum ama dayanamıyor. Bir kez sekiz gibi yattı, yine 5.30’da kalktı 🤷🏻♀️ Zorlamıyorum çocuğu, zaten uyku ihtiyacı giderek azalacak.
Cerenaslan kirmizitilki Aynen bizimkide böyle. 22.00-22.30 Yapayım diyorum amaa yok olmuyor. Akşama doğru çok uykusu geliyor. Uyutayım gece uykusuna geç yatsın diyorum amaa yok uğraşıyorum uğraşıyorum uyumuyor bu sefer de akşam 9 a kadar mahvediyor beni zor idare ediyorum ama saat 21.00 - 21.30 dedim mi de anında uyuyo 😂
Lidya-t kirmizitilki Aslında tam uyuma saati ama demekki uyumayı pek sevmiyor bebeğiniz. Erkenden uykusunu alıyor sanırım
Cerenaslan Araseymen Arkadaşlarımdan duyduğuma göre bir günde olmuyormuş. Alışması için bi kaç gün 1 hafta geçmesi lazımmış o şekilde yatırırsanız belki daha çok uyur. Ben geç saate çekmeyi denedim ama yok olmuyor bi türlü.
22062020 Bizde 6da yatio aksam gece 3te kipirdanmaya basliyor uyumuyor dalio saniyesinde kalkioo 9 10 yatirsamda yine gecenin 3 kalkio bise fark etmiyor 3.5 aylik daha dogdugundan beri boyle ustune birde kolik bir bebek
Lidya-t kirmizitilki Düzelir canım merak etme. Düzene giriyorlar. Çok yorucu oluyor uykusuz kalınca seni anlıyorum.
22062020 kirmizitilki ayyy keskeeeee nerde o gunler saat basi kalkar aglar 3den sonra temelli iste 3.5 ayda ne cektim omrumden omur gitti halada ayniyiz hic bise degismedi yani 0 uyku elde var 0 😭
kirmizitilki Minigimm1 inanır mısın vebremde bir tek benim bebek öyle hepsi 7bucuk 8 hatta 9 da kalkıyor ondan canım sıkılıyor ya sabki bi benimki böyleymiş gibi
serebro kirmizitilki kurulu saat gibiler😅 saat kaçta yatarsa yatsın saatinde kalkıyor oğlum henüz ise başlamadım ama bakalım ben ne yapacağım