PrensesimDuru Sleepyden memnunum doğduğundan beri onu kullanıyoruz kaka da bi problem yaşamadım yaptığı zaman hemen değiştiriyorum zaten ama çiş bazen taşıyor. Bezi yeni taktıktan yarım saat sonra hemen şişiyor sanki saatlerdir takılıymış gibi 🥴 Canbebe kullandım 2 gün falan mecburiyetten, iyi gibi gelmişti o süre içinde kaka yapmamıştı ama en azından hem iz yapmamıştı hem de şişmiyordu