BalarisiYusra benimde kısım 70 günlük bugun 10 günü ve Hala yapmadı doktorlar normal ıkınmayı bilmiyor bagırsak tam olarak düzene girmedi diyor bir doktora sordum peynir süt yogurt sık yemeyeceğim çikolata be kuruyemişte yemiyecegim karnında şişlik yok ağlamada huzursuzlukta yok ben yapıcam bilmiyorum 🥺🥺