Bebeğim 42 günlük ilk zamanlar kakasını çok güzel yapıyordu bi kaç haftadır sabahları sürekli ıkınıyor ıkınmayıa uynadırıyor beni çok zorluyor kendini ama altını açıyorum bişi yaptığı da yok Öncede günde 4-5 kez yaparken şimdi zorla 2 kez yapıyo Gaz damlası veriyorum o da fayda vermiyor artık ne yapmalıyım