Mickeylover ben size tavır yapmadım. Erken erken diyi yorum yazip duruyosunuz evin içinin 21 derece olduğunu açıklama ragmen , Ekim ayındayız die içerisi 21 dereceyken çocuğu ben yorgan orterken nasıl pikeyle yatirayim diyorum sadece? Niye kabalasiyorsunuz? Neyi sorup neyi sormayacagimi size mi danisacagim?