Sezinnur Kizlar uyku tulumumuzu e bebkten almıştım. Şuan gece 04.30 ve oda 21.8 kızımın uyku tulumunun içinde ekstra kıyafet olmasına rağmen bacakalri buz gibi.😥 İçinde yarım kol zıbın onun üstünde uzun kollu altında da kalın eşofman altı var. İki gündür takip ediyorum bacakları hep soğuk. Elyaf sıcak tutmuyor mu? Anlamadım.. ilk defa kullanıyorum. 10 aylık bebeğim. Üstünü de ötmez napicam bn şimdi. Yün olanlar daha mı sıcak tutuyor? Uygun fiyatlı sıcak tutan ne giydirebilirim. Bugün bir ark post açmış woolnut çok memnunum yün demis bahsettiği ucun 400 TL civarı. 😢 Çok değil mi ya. Daha makul sıcak tutucak bir uyku tulumu önerilerinize ihtiyacım var. Elyaf hiç sıcak tutmadı. Üstü sıcak yine ama bacakları buz gibi, korkmaya başladım hasta olacak die.
Morkekik Sezinnur Siz nerde yaşıyorsunuz 21 bayağı düşük derece. Ben kocaelimdeyim şuan tişört pijAma yatıyor ev 25 derece. Bu uyku tulumlarını ben de kullandım geçen sene ikitane almıştım çorapsız yattı her gece ama hiç üşüme olmamıştı. Hatta elyaf diye terleme bile yapmıştı. Sizde Üşüyorsa çorap giydirin ayağına. Lastik kısmı çok sıkmayan bi çorap olsun ama kan dolaşımını etkilemesin.
Mickeylover Sezinnur şu an uyku tulumu erken terliyordur ve soğuyunca da soğuk olur. Ben ankaradayım geceleri soğuk artık orta kalınlıkta pijama ve üstüne bir kat daha giydirşyorum üşümüyor ğstünde de ince battaniye var. Yeğenim kullandı kışın çok memnun jaldı lcw uyku tulumu 90tl kış için ondan aldım ben 1 sene giyecek çok pahalısına gerek yok
CigdeminMevasi Sezinnur uyku tulumunun togu evinize göre az gelmiş olabilir 21 derece soğuk olur 2.5 yada 2.7 tog bakmanızı önerirm lcwde baya model var
Lidya-t Bence üşümüyordur Burdur falan sıcak yani. Bazen terleyip soğuyunca vücudu soğuk oluyor .Gayet kalın giydirmişsiniz şuan uyku tulumu terletir yani.
Sezinnur Mickeylover üstünü açıyor durutmuyor. Ayrıca erken olduğunu düşünmüyorum çünkü içerisi 21 derece kışın kaleriferler yandığında da bu sıcaklıkta olacak aşağı yukarı.
Mickeylover Sezinnur bence erken benmki de üstünğ açıyor ama terlemesi de tehlikeli ben şu an pike ile yatıyorum kışın yorgan hatta kalın polar pijama. Oturduğum evler yalıtımlı ve ben inek bölgesindeyim Ankaranın merkezine göre her mevsim 3-4 derece daha düşük
Sezinnur Mickeylover erken mi geç mi olduğuna hangi ayda olduğumuza göre değilde odanın sıcaklığına göre baksak daha uygun olacağını düşünüyorum. Ben yorgan orterken bebeğime pike ortemem gece 21 dereceye kadar düşüyor.
tubbaaa Sezinnur bizim oda 25 derece oluyor kışın gecen sene lcden aldım 2.4 tog bndeki büyük almısım bu senede giyer cok memnunum ondan tog değeri yükseğe bakın isterseniz terleyip soğumuyorsa
Svltzcn tubbaaa arkadaşlar bu tog değeri nedir bende alıcam ama bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
tubbaaa Svltzcn bana da orda çalışanlar yardımcı oldu canm onlara sordum hatta normal alıp çıkıyordum yanımda alan bayan sorunca bende sordum ☺️
TospikOglusum Sezinnur canm hangi tulumu aldın foto atar mısın?bende 2tane aldım e bebekten ama henüz giydirmedim.suan lcwdan aldığım uzun kollu br tulum giydiriyorum yatarken ama uyku tulumu değil yani ince icinede havaya göre zıbın giydiriyrm.uyku tulumu için erken sanki
Sezinnur TospikOglusum sizin eviniz kaç derece bilmiyorum ama ben gece yatarken yorgan ortuyorum. Burası soğudu baya yani.
Deletedmom5 Sezinnur bacakları, eliti yüzü, ayakları, buraların soğuk olması bebeğin üşüdüğünü göstermez 🙏🏻Ensesine ve karnına bakın, uykuda enseye. Ensesi soğuk ise üşüyor demektir. 21 derece de olması gerektiği gibi giydirmişsiniz. Tog kaç?