Ummuhan01 birazda genetikmiş diş meselesi anne ve babanın çıkışına bağlıymış çıkmasına yakın zamanlarda salyası azalmıştı öyle hatırlıyorum çıkınca rahatlıyorlar valla şimdi de eli hep ağzında dişiyle oynuyor 😬yakındır sizinde ama biraz mızmız oluyorlar diş jeli al colgel mor kutu oda çok rahatlatıyor zararlı değil aklında olsun