Kızlar oğlum kolik degil ama bu bir haftadır 2 defa aşırı gaz sancısı çekti 1 saat ağladı morardımresmen masaj yaptım zeytinyağı içrdm poposuna sürdüm baya masajla çıkardım ama ağlamayandevam etti çok kötü oldu acile gttık giderken yolda uyudu doktor baktı gaz falan kalmamış çıkarmşsnz dedi gaz damlası kullan dedi mestil ama size de sormak istedim tecrübelernze göre hangisi daha etkili. Bide bu 1 haftada birkaç kez kola içtim ondan oldu sanırım çok vicdan azabı çekiyorum :(( bide aptamilden bebelac a döndük acaba ondan mı yoksa bu gaz her bebekte oluyor mu yardım edin