Esraayz ah biz o sma’nın yenilenen içeriği yüzünden mahfolduk. Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri sma kullanıyoduk çok güzel içiyodu kilo alımı gayet iyiydi. Yeni paketten alınca bebeğim ishal oldu fışkırır tarzda kusmaya başladı kakası yeşile döndü. Tüm bunlar yüzünden vücudun da tuz oranı azaldı. 1 gün hastane de yattık. Küçücük bedeninden kanlar aldılar. Serumlar taktılar o kadar üzüldüm ki. Şimdi similac’a geçtik ama içmek istemiyo napıcağımı inanın bilmiyorum