cnsb ben aptamilde 3 kutu bitiryordum haftada gittikçe artıyordu. Bana saglik ocagindaki hemsire 2 saatte bir ver diyordu ama benim bebegim sık sık az az yiyordu. Doktor daha iyi olduğunu söyledi. Ben arastirdim doktora sordum kusması çok normal faydası olmayanı atıyor dedi anne sutundede ole yapıyorlarmış. Sıkma canını ben bebelac kutusuyla karşılaştırdık fazla bir rakam oynamıyordu ve ikisinide aynı fabrikada yapılıyormuş.