Rojin123 kendinizi hiç suçlamayın benim bebeğim de sarılık oldu 2 gece hastanede yattık ışıktan faydalansın sık kucağınza almayın dedikleri için biberon da verdim emzik de ve eve geldikten sonra da biberonla sütümü sağıp verdiğim çok oldu diyeceğim o ki emecek bebek emiyor emmicek bebek emmiyor içinizi ferah tutun. 4.ayda bi 10 gün falan emmedi önce bilemeden sürekli ısrar ettim ters tepti doktorm sadece teklif et ısrarcı olma 10 dk snra yine loş ve sessiz ortamda dene yine olmazsa ten tene temas şeklinde duşa girin çıkınca tamamen temas halinde emzir yine olmazsa ayakta gezdirerek emzir dedi bunları sakin kalarak yapa yapa tekrar başladı emmeye bir de rüya öğünü yaptım uykusu derinleşince kucağıma alıp karanlıkta emzrdim . Ama lütfen sütüm kesildi emmezse naparım diye üzülmeyin sağlık en önemlisi formül mamalae korkunç şeyler değil sevginiz özveriniz ilginiz hepsinden daha faydalı bebeğiniz için 🙏🏼