acikahve Mehmetim01 Zaten sürekli kontrol edip, şurup veriyorum ama 38.9’lara kadar çıkabiliyor ateşi. Gayette 2 günde sürdüğü oluyor ateşinin. 3.gün akşam üstü düşüp normale dönüyor.
Mehmetim01 acikahve annelik iste endise ediliyor her bebis ayni olmuyor iste aslinda atesi cikmadan yani asi oncesi ve hemen asi sonrasi ates dusurucu vermek ise yarar diyorlar siz nasil verdiniz bilmiyorum ama
acikahve nursocum Muhtemelen bizde de böyle olacak 😔. Çok geçmiş olsun. Bir an önce düşer ateşi umarım. Calpol veriyor musunuz düzenli?
nursocum acikahve niye öyle düşünüyorsunuz olmaz inşallah şurup etki etmedi hiç etse bile yarım saat sonra yine yükseldi fitil verdik 1 saat önce 37 gördüm yavaş yavaş düşüyor🌺
acikahve Mehmetim01 Kimisi de aşı öncesi vermeyin etkisi azalıyor iğnelerin diyorlar. Ne yapacağımızı şaşırdık artık. Aşı sonrası veriyorum düzenli.