FilizUgur Eda3405 size katılıyorum her bebekte mama Farklı oluyo bende doğduğundan beri aptamil diç değiştirmedim kabız yada haz sorunu yaşamadım ilk ne kullandıysan mama olarak bebekte onu istiyo bence aptamil de güzel bi mama