Eda3405 Canım bizim kızda her mamayı seviyor herhangi bir mama da sorun yaşamadık 2 aylığız evolvia aptamil sma hipp bebelac gold hepsini çok sevdi sadece aptamil Anti reflü olan kabız yapmıştı onu bıraktık … bende şimdi daha pahalı daha kaliteli bir mama arıyorum evolvia nutripro Plus olanı keşfettim ama bu plus olanı kullanan kimse yokmus sanirsam