Derin_20 Ahkukulivahkukuli 4.ay atağı çok uzun ve yıpratıcı bir atak en zoru derler hatta bizim 5+5 de bitti 1.5 ay sürdü ama bütün düzenini bozdu kızımın kısacası bizi mahvetti🤦🏻♀️umarım siz daha iyi atlatırsın sabır dilerim🙏
Ahkukulivahkukuli Derin_20 umarim cok zorlu bi süreç uysal.cocuk gitti yerine sürekli ağlayan bi bebek geldi
Derin_20 Ahkukulivahkukuli Hıı bide sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanmanı tavsiye etmem gaz kabızlık vs yapabiliyor içinde paraben var zaten işleri daha da zorlaştırabilir
Ahkukulivahkukuli Derin_20 haklısın canım bende suan araştırıyorum icerigi temiz kan damlası önerin var mı
Tbaysl 4 ay 17 günlük kızım. Aynı şeyleri bizde yaşıyoruz. Uyumuyor mız mız sürekli ağlıyor. Çok zor geçiyor atak :(
Ahkukulivahkukuli Tbaysl oyalamak icin ne yapıyorsunuz yani ben bisey bulamadım durdurak bilmeden ağlıyor
Ahkukulivahkukuli Elifeminask ne yapıcaz vallahi her türlü materyal var evde salinca oyuncaklı anakucagi dönence say say bitmez yine de kanmıyor…
Ahkukulivahkukuli ugur25bocegi vegaferon ama 2 gün oldu vereli hic vermek istemiyorum onu baska bisey alicam içeriği temiz
ugur25bocegi Ahkukulivahkukuli bize ferrum verdi doktor kullananlardan kötü bi yorum duymadim sadece kaka rengini koyulaştırdığını duydum bakalim kullanmaya yeni baslicaz
Derin_20 Ahkukulivahkukuli benim kızım saati saatine uyur geceleri kalkmazdı hiç kucak istemezdi hepsi tersine döndü hala uykusu çok kötü toparlayamadık😒 inşallah hafif atlatırsın
Derin_20 Ahkukulivahkukuli Dr bize sidefer önerdi paraben yok içeriği temiz tadında güzel severek içiyor
Tbaysl Ahkukulivahkukuli sürekli kucakta evin içinde geziyoruz. Balkona çıkarıyorum. memede duruyor bu şekilde geçiyor zaman. Bide sevdiği bir iki oyuncak var biraz onlarla oyalanıyor o kadar.
Derin_20 Ahkukulivahkukuli sürekli ilgi istemesi mızmızlığı geçti ama uyku düzensizliği uyku geçişe zorluk hepsi kaldı 5 ay 9 günlük herkesin aynı şiddet de geçmiyor korkma canım
Sycr Ahkukulivahkukuli ahhhh 4 ay attak zamanı ahhhh yaktı bizi. Herşeye ağlıyor ama böyle etini koparmışsın gibi balam noldu diyorum öyle yüzüme bakıyor diş zamanı geldi sanırım