Kızlar bebeğim 4 ay 16 günlük ve gun icinde sürekli huzursuz ağlıyor hele aşıdan sonra iyice huzursuzlandi durmadan bisey olmuş gibi ağlıyor anca kucakta sakinleşiyor o da bi süreliğine kaldırıp yürütüyorum o zaman cok mutlu oluyor adim atiyor ama onun dışında ne uyku ne emme düzenimiz kalmadı sürekli ağlıyor lavaboya bile gidemiyorum uykuya direniyor ayagimda sallıyorum yine uyumuyor emiyor yine uyumuyor memede emerken uyuduğu günleri mumla arar oldum . Sizde durumlar nasıl bi öneriniz var mı bu durum için.