Mturan evet öyle oluyor ya ben olsam bende yesin de nasıl yiyorsa derdim 😍 mesela benim kızım da oturarak yiyince az birşey yiyor sonra ağzından atıyor bende uzandırarak yedirdim hep öyle alıştı görenler bu ne böyle yemek mi yedirilir oturmaya alıştır diye söyleniyorlar ama benim çocuğum böyle seviyor böyle yiyor oturarak fazla yemiyor napim aç kalır çocuk öyle bende öyle yemeye devam etsin büyüdükçe değişir zaten diye düşünüyorum o yüzden hiç bozmuyorum zorluğunu da kolaylığını da biz anneler çekiyoruz zaten o yüzden boşverşn nasıl yiyorsa seviyorsa öyle yesin 😃