Saraa bugünkü öğünlerinden örnek vereyim mesela . 😁Sabah kahvaltıda zeytin ,çekirdeksiz üzüm ,kaymak , kuru dut-kayısılı pankek yapmıştım . Ara öğün şeftali verdim . İkindiye denk geliyo ikinci ana öğünü tavuklu şehriye yaptım. Akşam da patates ,kabak ,taze fasülye ,kapya biber karışımı bi yemek yaptım . Bazen iki öğünde de aynı yemeği veriyorum . Balık asla yemiyo. Haftalık en azından bir kere yesin diyorum ama yok önce kokluyo asla ağzını açmıyo. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️