seyda06 ben dogum yaptım kuzım 6 aylık olana kadar hep düzenli geldi. 6. Aydan sonra hrp 3 4 gün gecikdi sun 9 aylık vebu ayda 8 gün gecikdi hiç bu kadar geciktigini bilmem iki gün önce test yaptım nefatifdi ama yinede hala olmadıgım için acaba test mi bozuk diyorum yarın tekrar yapıcam😐