seyda06 Hanımlar ben yaklaşık 5 ay önce doğum yaptım 3 aylıkken regl oldum 4.ncu ayimdada düzenli oldum 5 . Ay girdim olmam gerekirken olmadım 8 gün gecikti doğum yaptıktan sonra bu şekilde olanınız varmı yada hamile olma olasiligim olabilrmi?
Alissa_ seyda06 Doğum sonrası düzensizlikler olabiliyor, gayet normal. Ama tabi ki şüpheli bir birliktelik varsa hamile de olunabilir.
Cansever12 seyda06 benimde bu ay 6 gün geçti hamile olmadığına eminseniz böyle gecikmeler oluyor doğum yaptığımız için
Herkul10 seyda06 Ben 4 ay önce doğum yaptım hala Daha regl olmadım. Lohusa dan sonra birazcık normal kan geldi 1 2 gün bi daha olmadı 🤷♀️
Aysen58 seyda06 merhaba bende 5 ay önce doğum yaptım birinde 3 ünde birinde 8 inde (5 gün gecikmeyle oldum) birinde 7 dün erken şimdide 5-6 gün geçti hala olamadım bende beklemedeyim bende bebek dusunmuom ama korunuoduk
minikbaykus seyda06 benimde 7 aydır duzenliydi 8. Ayda olmam gerekirken olmadı 8 gün geçti ve hamile olma ihtimalim yok. Çok stres yaşadım ondan sanırım 😔
seyda06 Cansever12 normal se rahatlicam gelen bebiş illaki rizkiyla gelir ama bebişim küçük bide çok huysuz oyuzden biraz korkuyorum
seyda06 Hfs spiral taktiricam virüsten ve bebişim küçük olduğu için gidemedim şimdilik prezervatif yöntemiyle acaba delik felan mi vardı diye aklıma gelmiyor değil
minikbaykus Herkul10 Baya olmamış sizin .ama bazilarinin geç oluyomus. 9 ay filan olmayan duydum. Benim hemen ilk ay başladı. Annemin filan emzirdigi için olmamış baya mesela