CilekRecelim Nehirbadeninannesi yok sadece ameliyat yerime baktı ve karnıma bastıydı. Rahmimin olduğu kısma
su-perisi Kizlar sizin ameliyat izleriniz tam nerde? benimki agda yapilcak bolgenin baslangic yeri varya ustten iki parmak asagisinda herkesin boyle mi bazilarinin karninda falan oluyomus benimki neden genital bolgede oldu merak ediyorum
Nehirbadeninannesi su-perisi canim benimde senin gibi hatta ordada birazcik agdalik tuylerim var 🤦 17 gun oldu dogum yapali ve 1 hafta oncesinde agdaya gitmistim nasil yapicam orayi hic bilmiyorum 🤦
su-perisi Nehirbadeninannesi benimde bugun 40 gun oldu dogum yapali canim 2 gun sonra doktora gidicem kontrole ve mecbur orayi jiletle alicam agda icin doktora sorcam gittigimde
Nehirbadeninannesi su-perisi ya bende en olmadi jiletle alayim diye dusunuyorum ama ya yarama zarar verirsem istemeden ondan cok korkuyorum ya
Aslmra80 Nehirbadeninannesi canım alttan bakmıyor sezeryan sonrası kontrolde sadece dikişinde bakıyor bende 23 günlüğüz doğumdan 3 gün önce ağdaya gittim benimde çıktı kanamam olduğu için bekliyorum rahat ol şimdi gitme çok taze daha yaran karnına ve dikişinde bakacak doktorun 40 çıktıktan sonra kanaman bakar ona göre gidersin
Nehirbadeninannesi Aslmra80 sagol canim cok tesekkur ederim cok guzel anlatmissin ozaman insallah benim doktorumda bakmaz alttan umarim ama tam yaramin oldugu kisimdada biraz sanki agdalik kadar az biseyler var onu nasil yapsam bilemiyorum en olmadi artik utana sıkıla o sekilde gidicem napayim 🤦
Aslmra80 Nehirbadeninannesi yok hiç utanma sonuçta senin sağlığın söz konusu şimdi gitsen ne olur ne olmaz tutar ağda yapan belki dikiş yerine zarar verir mikrop falan yaptırır ne olur ne olmaz yarana ve kendine çok iyi bakmalısın bir kere düştün mü sonra zor toparlarsın birak kalsın hepimiz insanız hepimizde tüy var zaten ameliyatlısın hiç utanma alttan hiç bakmaz merak etme
Nehirbadeninannesi Aslmra80 insallah canim dogru diyosun da iste insan yinede ister istemez utaniyor bide doktorum erkek benim ekstra o sekilde utanicam ama yapicak bir sey yok artik
Mickeylover Nehirbadeninannesi ameliyatlısın bence acısız bi yöntem uygulamalısın. Ben öyle yaptım mecburen
Nehirbadeninannesi Mickeylover jilette kullanmak istemiyorum ya cok kasinti yapiyo tamda yara yerim kasinirsa mahvalorum sagol cnm yinede :)