Hanimlar merhaba 17 gunluk taze bir anneyim 2 gun sonra doktorumda dogum sonrasi kontrolum var dogumdan 1 hafta once agdaya gitmistim siz ne zaman agda yaptiniz veya yaptirdiniz cok korkuyorum ben suan kendim yapmayada yaptirmayada cok fazla yok aslinda ama ben rahatsiz olurum kusura bakmayin bu arada boyle ozel bir baslik actigim icin