Birkizbiroglan 10. Aya girdigimizden beri mutsuz bi bebek oldu. Hep mizirdaniyor. Gözümün içine bakıp birden ağlamaya başlıyor kucağıma alayım diye. Yalancı aglamalar cıktı bu ay 🥵 birde inat . Balkona kaçıyor içeri alıyorum arkamı dönünce hızlı hizli gidiyor yine. Dünde grip oldu . Ben tükenmişlik sendromu yaşıyorum bu ara 😅