Merhaba, çığlıklar ne zaman bitecek? Normal mi ? Bı ara unutmuştu şimdi tekrar başladı. Herşeyi geçtim insanlar okadar değişik bakıyor ki bı gün birine patlıcam 🙄 atak döneminde son 10 gün nerdeyse hatta 8 bile olabilir. Bu atak döneminde baya sorun yaşadık dişler geldi hala geliyor vs.. mesela uykuda ağlama, ağlayarak gece uyanma.. birde oğlum su içecek ise gözü ile arıyor buluyor onu o tarafa doğru bakıp mizmizlanir yada sadece bakar anlamam için. Neyse burda post açılmış parmak kullanmak zorunda diye.. her bebek bu isaret parmağını bu zamanlarda kullanıyor muydu? Ben gösteriyorum tabiki. Ama daha görmedim.. çok teşekkür ederim şimdiden 🌼🌸