Annebal trip falan değil açıklama yapmadan insanlar kahin mi ne yaşadığınızı bilsin çalışın çalışmayın sorun o da değil gelip öyle bi şükürler olsun demişsiniz ki sanki biz çocuğumuza zehir veriyoruz bebek sizin karar sizin kimseyi bağlamaz bu olay lütfen polemiği uzatmayalım ahkam kesmek falan inanın hiç tarzım değil ben bu forumda kimseyle gereksiz atışmalar yaşamadım yaşamakta istemem ben sizin altı yaşınıza kadar emzik emdiğinizi bilemem gizeme gerek yok😂 yazardınız o zaman böyle böyle şükür bebeğime de vermedim diye.