Canım anneler beni kara kara düşünmeme gark eden emzik meselesi iki gündür ki son buldu aşırı mutluyum 😍🙏🏻🙏🏻Şimdi buna mı seviniyorsun bi de o emziği nasıl bıraktıracam diye gelip burda ağlayacaksın bilmem ne , bik bik diye konuşacak olan ultra bilinçli anneler yazacaktır peşinen size de öpücükler 😘 3 ay 16 günlük oğlum ve ben çok kısa bi süre sonra işe başlayacağım bebeğim beni emzik gibi kullanıyordu memede uyuyor,uyanıyor tekrar meme verip uyut vs derken,annem ben böyle nasıl bakacağım diye söylenirken üç buçuk aydır ki uğraşıyordum nerdeyse 🤦🏼♀️bütün emzikleri denedik gece uykuda verdim yok, açken verdim yok almadı🤷🏻♀️ dedik bu çocuk emzik emmeyecek ne yapalım kabullenip pes ettik sonra malum oral dönemde olması bizi kurtardı yani oğlum iki üç haftadır ki cok fena ellerini ağzına götürüp emiyor🤔hatta iki üç parmak birden sürekli mırç mırçtı iki gün önce uyuturken eli ağzındaydı elini çektim yavaşça emziği verdim ama hiç umudum yokken oyy bi baktım yapıştı emziğe emiyor biz danslar halaylar şenlikler baktım eşim salonda kendi kendine zeybek oynuyor 😂tabi annemin de payı cok büyük sürekli beni iteledi ver emziği emecek bu çocuk belli diye 🙏🏻Velhasıl iki gündür emiyor yiğidom😍emzik almıyor diye üzülen anneler bi üç buçuk aylık dönemi bekleyin atlamayın ama o geçiş evresini tam elleri keşfedip ağza götürürken emzik pıt🥰🥰